Skupinová výuka matematiky jako prostředek ke zlepšení vztahů ve třídě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F18%3A73592068" target="_blank" >RIV/61989592:15310/18:73592068 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Skupinová výuka matematiky jako prostředek ke zlepšení vztahů ve třídě
Popis výsledku v původním jazyce
Detailní znalost vztahů mezi žáky je velmi důležitá pro úspěšnou pedagogickou práci ve třídě. Tato znalost je důležitá zejména v případě třídy teenagerů. Každý učitel by se měl zabývat problémy žáků vyloučených z třídního kolektivu (tzv. izolovaných žáků) a přemýšlet o možnostech jejich integrace do třídy. Přirozenou cestou, jak toho dosáhnout, je využití netradičních vyučovacích metod, zejména metod založených na práci v malých skupinách a využívajících spolupráci žáků.
Název v anglickém jazyce
Small group teaching of mathematics as a means of improvement of relationships in a clasroom
Popis výsledku anglicky
Detailed knowledge of learners’ relationships is very important for successful teacher pedagogical work in a classroom. The familiarity with the relationships is important, especially in the case of teenagers’ class. All teachers should deal with the problem of learners that are out of their classmates’ interest (so called isolated learners or isolates) in such class and think about possibilities to integrate them into the class. Natural idea how to do it is that of using some non-traditional learning methods, especially the methods based on working in small groups involving learners’ cooperation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Matematika, informační technologie a aplikované vědy (MITAV 2018)
ISBN
978-80-7582-065-5
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
72-79
Název nakladatele
Univerzita obrany
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
14. 6. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—