Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Skupinová výuka matematiky jako prostředek ke zlepšení vztahů ve třídě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F18%3A73592068" target="_blank" >RIV/61989592:15310/18:73592068 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Skupinová výuka matematiky jako prostředek ke zlepšení vztahů ve třídě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Detailní znalost vztahů mezi žáky je velmi důležitá pro úspěšnou pedagogickou práci ve třídě. Tato znalost je důležitá zejména v případě třídy teenagerů. Každý učitel by se měl zabývat problémy žáků vyloučených z třídního kolektivu (tzv. izolovaných žáků) a přemýšlet o možnostech jejich integrace do třídy. Přirozenou cestou, jak toho dosáhnout, je využití netradičních vyučovacích metod, zejména metod založených na práci v malých skupinách a využívajících spolupráci žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Small group teaching of mathematics as a means of improvement of relationships in a clasroom

  • Popis výsledku anglicky

    Detailed knowledge of learners’ relationships is very important for successful teacher pedagogical work in a classroom. The familiarity with the relationships is important, especially in the case of teenagers’ class. All teachers should deal with the problem of learners that are out of their classmates’ interest (so called isolated learners or isolates) in such class and think about possibilities to integrate them into the class. Natural idea how to do it is that of using some non-traditional learning methods, especially the methods based on working in small groups involving learners’ cooperation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Matematika, informační technologie a aplikované vědy (MITAV 2018)

  • ISBN

    978-80-7582-065-5

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    72-79

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    14. 6. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku