METODY VÍCEROZMĚRNÉ ANALÝZY
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F04%3A00001335" target="_blank" >RIV/61989592:15410/04:00001335 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
METODY VÍCEROZMĚRNÉ ANALÝZY
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zamýšlí nad možnostmi, které přinášejí metody vícerozměrné analýzy jako je explorativní a konfirmativní analýza a shluková analýza.
Název v anglickém jazyce
Multidimensional Methods
Popis výsledku anglicky
The paper deals with a possibilities of application the so-called confirmative factor analysis, Cluster Analysis and Factor Analysis.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1113" target="_blank" >GA406/02/1113: Evaluační pedagogické výzkumy a jejich metody</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy technického vzdělávání 2004 (dodatky).
ISBN
80-7220-182-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
150
Strana od-do
20-25
Název nakladatele
Votobia Praha
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—