Typologie učitelů podle toho, které učitelské dovednosti považují za důležité.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F04%3A00001337" target="_blank" >RIV/61989592:15410/04:00001337 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teacher's typology according to which of the teacher's skills they consider to be relevant.
Popis výsledku v původním jazyce
There was a research that was finding out which teaching skills teachers in practice view as important for their work. The contribution deals with Teacher´s Typology according to which of the Teacher´s Skills they consider to be relevant.
Název v anglickém jazyce
Teacher's typology according to which of the teacher's skills they consider to be relevant.
Popis výsledku anglicky
There was a research that was finding out which teaching skills teachers in practice view as important for their work. The contribution deals with Teacher´s Typology according to which of the Teacher´s Skills they consider to be relevant.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1113" target="_blank" >GA406/02/1113: Evaluační pedagogické výzkumy a jejich metody</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
Rethymnon
Název nakladatele resp. objednatele
University Of Crete
Verze
Neuveden
Identifikační číslo nosiče
—