Typologie učitelů základní školy podle preferencí učitelských dovedností.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F04%3A00001342" target="_blank" >RIV/61989592:15410/04:00001342 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Typologie učitelů základní školy podle preferencí učitelských dovedností.
Popis výsledku v původním jazyce
V roce 2003 se uskutečnil výzkum, který zjišťoval, které učitelské dovednosti považují učitelé v praxi za důležité pro svoji práci. Článek se zabývá typologií učitelů podle toho, které učitelské dovednosti považují za důležité.
Název v anglickém jazyce
Teacher´s typology according to preferences of teacher´s skills.
Popis výsledku anglicky
In 2003 there was a research that was finding out which teaching skills teachers in practice view as important for their work. This paper deals with Teacher´s Typology according to which of the Teacher´s Skills they consider to be relevant.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1113" target="_blank" >GA406/02/1113: Evaluační pedagogické výzkumy a jejich metody</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
-
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
Votobia Praha
Verze
Neuveden
Identifikační číslo nosiče
-