Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzájemná podmíněnost vytváření vědomostí a dovedností a didaktická transformace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F05%3A00001764" target="_blank" >RIV/61989592:15410/05:00001764 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzájemná podmíněnost vytváření vědomostí a dovedností a didaktická transformace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať je zaměřena na rozbor vzájemné podmíněnosti osvojování a využívání vědomostí a dovedností žákem. Zacílení výuky na vědomosti nebo naopak dovednosti je určující pro způsob didaktické transformace obsahu výuky; oba postupy jsou porovnány a jsou navrženy přístupy k jejich sjednocení.

  • Název v anglickém jazyce

    Mutual conditioning between creating knowledge and skills and didactic transformation

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on the analysis of mutual conditioning between acquisition and use of pupil´s skills and knowledge. The focus of the instruction on either pupil´s knowledge or pupil´s skills is determining for the process of didactic transformation in terms of instruction contents; both methods are compared and there are suggested some approaches towards their unification

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1446" target="_blank" >GA406/03/1446: Měnící se role učitele a žáka v nastupující informační společnosti ve vztahu k požadavkům státní koncepce informační politiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Technika-Informatyka-Edukacja: Teoretyczne i praktyczne problemy edukacji technicznej

  • ISBN

    83-88845-56-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    338

  • Strana od-do

    79-83

  • Název nakladatele

    Uniwersytet Rzeszowski

  • Místo vydání

    Rzeszów

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku