Je škola pro děti zátěží?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F05%3A00002309" target="_blank" >RIV/61989592:15410/05:00002309 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Je škola pro děti zátěží?
Popis výsledku v původním jazyce
Článek přináší informace z výzkumu, zaměřeného na prožívání zátěžových situací žáků ve školním prostředí. Postihuje vztahy typu zátěže k některým osobnostním charakteristikám (sebevědomí, sebehodnocení, frustrační tolerance a místo kontroly). Dále jsou stručně prezentovány rozdíly vnímání zátěže a míry sebevědomí vzhledem k věku a pohlaví.
Název v anglickém jazyce
Is the school for children the load?
Popis výsledku anglicky
The paper informs of the research aimed at the perception of load situations of pupils in the school environment. It focuses on the relation of load to some personality-related characteristics (self-consciousness, self-evaluation, frustration tolerance and point of control). Furthermore, the paper briefly presents the differences in load perception and the amount of self-consciousness with respect to the age and sex.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Psychológia v škole
ISBN
80-8083-165-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
240
Strana od-do
125-133
Název nakladatele
Univerzita Mateja Bela
Místo vydání
Bánská Bystrica
Místo konání akce
Bánská Bystrica
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—