Vnímání přírodovědných předmětů žáky základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F07%3A00003811" target="_blank" >RIV/61989592:15410/07:00003811 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vnímání přírodovědných předmětů žáky základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
Dílčí výstupy z výzkumu STM Morava, který se zaměřuje na vývoj a ověření nových metod propagace přírodních věd mezi žáky základních a středních škol s cílem podpořit jejich zájem o vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických. Hodnocení jednotlivých aspektů výuky přírodovědných předmětů celkem a z pohledu fyziky, chemie, matematiky jako významného motivačního činitele v kategoriích učitelovo nadšení a rozhled, schopnost zaujmout, netradiční způsob výuky, aktivita a spolupráce, učitelova podpora a zájem o žáka, spravedlivý přístup, smysluplnost výuky, přiměřenost požadavků, přehlednost výuky ? z hlediska žáků.
Název v anglickém jazyce
Primary School Pupils and Their Perception of Natural Science
Popis výsledku anglicky
Partial outcomes of the STM Morava research focusing on the development and verification of new methods of promoting the natural sciences among the primary and secondary school pupils and aiming to support their interest in scientific research activitiesin the field of natural sciences, mainly in mathematics, physics and chemistry. Evaluation of the single aspects of teaching the natural science subjects as a whole and from the perspective of physics, chemistry and mathematics as an important motivational factor in the categories of teachers' enthusiasm and scope, their ability to attract pupils' attention, innovative ways of teaching, activity and cooperation, teachers' interest and support to the pupils, fairness, meaningful and well-arranged classes, adequate requirements ? from the pupils' point of view.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/2E06029" target="_blank" >2E06029: Výzkum nových metod soutěží tvořivosti mládeže zaměřených na motivaci pro vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Svět výchovy a vzdělávání v reflexi pedagogického výzkumu. Recenzovaný sborník
ISBN
978-80-7394-061-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
396
Strana od-do
200-206
Název nakladatele
Jihočeská univerzita
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—