Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vnímání přírodovědných předmětů žáky základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F07%3A00003811" target="_blank" >RIV/61989592:15410/07:00003811 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vnímání přírodovědných předmětů žáky základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dílčí výstupy z výzkumu STM Morava, který se zaměřuje na vývoj a ověření nových metod propagace přírodních věd mezi žáky základních a středních škol s cílem podpořit jejich zájem o vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických. Hodnocení jednotlivých aspektů výuky přírodovědných předmětů celkem a z pohledu fyziky, chemie, matematiky jako významného motivačního činitele v kategoriích učitelovo nadšení a rozhled, schopnost zaujmout, netradiční způsob výuky, aktivita a spolupráce, učitelova podpora a zájem o žáka, spravedlivý přístup, smysluplnost výuky, přiměřenost požadavků, přehlednost výuky ? z hlediska žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Primary School Pupils and Their Perception of Natural Science

  • Popis výsledku anglicky

    Partial outcomes of the STM Morava research focusing on the development and verification of new methods of promoting the natural sciences among the primary and secondary school pupils and aiming to support their interest in scientific research activitiesin the field of natural sciences, mainly in mathematics, physics and chemistry. Evaluation of the single aspects of teaching the natural science subjects as a whole and from the perspective of physics, chemistry and mathematics as an important motivational factor in the categories of teachers' enthusiasm and scope, their ability to attract pupils' attention, innovative ways of teaching, activity and cooperation, teachers' interest and support to the pupils, fairness, meaningful and well-arranged classes, adequate requirements ? from the pupils' point of view.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/2E06029" target="_blank" >2E06029: Výzkum nových metod soutěží tvořivosti mládeže zaměřených na motivaci pro vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Svět výchovy a vzdělávání v reflexi pedagogického výzkumu. Recenzovaný sborník

  • ISBN

    978-80-7394-061-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    396

  • Strana od-do

    200-206

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku