Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spokojenost středoškoláků s výukou fyziky, chemie a matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F08%3A00007721" target="_blank" >RIV/61989592:15410/08:00007721 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spokojenost středoškoláků s výukou fyziky, chemie a matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek seznamuje s hodnocením výuky fyziky, chemie a matematiky a vztahu žáků střední školy k těmto disciplínám. Míra spokojenosti žáků s některými aspekty klimatu výuky v uvedených předmětech a v přírodovědných předmětech celkem: učitelovo nadšení arozhled, schopnost zaujmout, netradiční způsob výuky, aktivita a spolupráce, učitelova podpora a zájem o žáka, spravedlivý přístup, smysluplnost výuky, přiměřenost požadavků, přehlednost výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Secondary School Students' Satisfaction with Physics, Chemistry

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution introduces the evaluation of the Physics, Chemistry and Mathematics lessons and the secondary school students? relation to these subjects. The rate of the students? satisfaction with some aspects of the teaching climate in the said subjects and the natural sciences subjects in general: the teacher?s enthusiasm and scope, ability to catch attention, unconventional teaching methods, activity and cooperation, the teacher's support and interest in the pupils, just approach, meaningfulness of lessons, adequacy of demands, well-structured lessons.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/2E06029" target="_blank" >2E06029: Výzkum nových metod soutěží tvořivosti mládeže zaměřených na motivaci pro vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. 16. konference ČAPV

  • ISBN

    978-80-7041-287-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku