Spokojenost středoškoláků s výukou fyziky, chemie a matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F08%3A00007721" target="_blank" >RIV/61989592:15410/08:00007721 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spokojenost středoškoláků s výukou fyziky, chemie a matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek seznamuje s hodnocením výuky fyziky, chemie a matematiky a vztahu žáků střední školy k těmto disciplínám. Míra spokojenosti žáků s některými aspekty klimatu výuky v uvedených předmětech a v přírodovědných předmětech celkem: učitelovo nadšení arozhled, schopnost zaujmout, netradiční způsob výuky, aktivita a spolupráce, učitelova podpora a zájem o žáka, spravedlivý přístup, smysluplnost výuky, přiměřenost požadavků, přehlednost výuky.
Název v anglickém jazyce
Secondary School Students' Satisfaction with Physics, Chemistry
Popis výsledku anglicky
The contribution introduces the evaluation of the Physics, Chemistry and Mathematics lessons and the secondary school students? relation to these subjects. The rate of the students? satisfaction with some aspects of the teaching climate in the said subjects and the natural sciences subjects in general: the teacher?s enthusiasm and scope, ability to catch attention, unconventional teaching methods, activity and cooperation, the teacher's support and interest in the pupils, just approach, meaningfulness of lessons, adequacy of demands, well-structured lessons.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/2E06029" target="_blank" >2E06029: Výzkum nových metod soutěží tvořivosti mládeže zaměřených na motivaci pro vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. 16. konference ČAPV
ISBN
978-80-7041-287-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—