Úlohy rozvíjející matematický talent a matematické znalosti jsou předpokladem pro studium technických oborů.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F08%3A00007740" target="_blank" >RIV/61989592:15410/08:00007740 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Úlohy rozvíjející matematický talent a matematické znalosti jsou předpokladem pro studium technických oborů.
Popis výsledku v původním jazyce
Žáci, kteří chtějí rozvíjet a prohloubit matematické znalosti a matematický talent, se účastní různých matematických soutěží. V příspěvku uvádíme matematické úlohy, které byly zařazeny do matematických soutěží. Schopnost řešit správně úlohy z matematikyje předpokladem pro úspěšné studium technických oborů.
Název v anglickém jazyce
The Projects Developing the Mathematical Talent and Mathematical Knowledge are the Main Assumption for the Technical Study .
Popis výsledku anglicky
The pupils develop and perfect their mathematical knowledge and take part in mathematical competitions. We can see a lot of mathematical tasks from the mathematical competitions in the text. The pupil?s ability to solve the mathematical tasks is one of the main assumption for the technical study.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/2E06029" target="_blank" >2E06029: Výzkum nových metod soutěží tvořivosti mládeže zaměřených na motivaci pro vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy ve vzdělávání 2008
ISBN
978-80-7220-311-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Votobia
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—