Školní klima v kontextu současných proměn v předškolním vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00008407" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00008407 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Školní klima v kontextu současných proměn v předškolním vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Školství v České republice prochází v současné době řadou změn, které vyplývají ze záměrů školské vzdělávací politiky. Zásadní změna nastává v souvislosti se zaváděním soustavy kurikulárních dokumentů. S novým přístupem k projektování vzdělávání se učitelé musí postupně vyrovnat. Jedná se o úkol nelehký, který se zásadně odráží do života každé školy. Autorka seznamuje s výsledky sondy zaměřené na změny, které s sebou nese školská reforma a její dopad na klima školy.
Název v anglickém jazyce
The school climate in context of the curriculum reform in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Due to education targets Czech educational system is going through several changes. Main change is happening due to implementation of curriculum documents. Teachers have to cope with new ways of education projection. This is a hard task which reflects onevery school. Author informs about research results focused on changes cauges by educational reform and its impact on clime in schools.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0206" target="_blank" >GA406/09/0206: Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v pojetí současného kurikula a z pohledu komparace ve vybraných zemích EU</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Za kvalitou vzdělávání učitelů primární a preprimární pedagogiky
ISBN
978-80-7220-315-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
376
Strana od-do
—
Název nakladatele
Votobia
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—