Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Školní klima v kontextu současných proměn v předškolním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00008407" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00008407 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Školní klima v kontextu současných proměn v předškolním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Školství v České republice prochází v současné době řadou změn, které vyplývají ze záměrů školské vzdělávací politiky. Zásadní změna nastává v souvislosti se zaváděním soustavy kurikulárních dokumentů. S novým přístupem k projektování vzdělávání se učitelé musí postupně vyrovnat. Jedná se o úkol nelehký, který se zásadně odráží do života každé školy. Autorka seznamuje s výsledky sondy zaměřené na změny, které s sebou nese školská reforma a její dopad na klima školy.

  • Název v anglickém jazyce

    The school climate in context of the curriculum reform in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Due to education targets Czech educational system is going through several changes. Main change is happening due to implementation of curriculum documents. Teachers have to cope with new ways of education projection. This is a hard task which reflects onevery school. Author informs about research results focused on changes cauges by educational reform and its impact on clime in schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0206" target="_blank" >GA406/09/0206: Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v pojetí současného kurikula a z pohledu komparace ve vybraných zemích EU</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Za kvalitou vzdělávání učitelů primární a preprimární pedagogiky

  • ISBN

    978-80-7220-315-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    376

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Votobia

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku