Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klima školy v kontextu kurikulární reformy v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00008410" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00008410 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Klima školy v kontextu kurikulární reformy v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Školství v České republice prochází v současné době řadou změn, které vyplývají ze záměr? školské vzdělávací politiky. Zásadní změna nastává v souvislosti se zaváděním soustavy kurikulárních dokument?. S novým přístupem k projektování vzdělávání se učitelé musí postupně vyrovnat. Jedná se o úkol nelehký, který se zásadně odráţí do ţivota kaţdé školy. Autorka seznamuje s výsledky sondy zaměřené na změny, které s sebou nese školská reforma a její dopad na klima školy.

  • Název v anglickém jazyce

    CLIME IN SCHOOLS IN CONTEXT OF CURRENT CHANGES IN EDUCATIONAL SYSTEM

  • Popis výsledku anglicky

    Due to educational targets Czech educational system is going through several changes. Main change is happening due to implementation of curriculum documents. Teachers have to cope with new ways of education projection. This is a hard task which reflectson every school. Author informs about research results focused on changes caused by educationalreform and its impact on clime in schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0206" target="_blank" >GA406/09/0206: Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v pojetí současného kurikula a z pohledu komparace ve vybraných zemích EU</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Školský manažment 2009. Aktuálne otázky organizácie a riadenia školstva v Slovenskej republike.

  • ISBN

    978-80-8094-540-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    304

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Konštantína Filozofa

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku