Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Třídní management v kontextu šociálních opor žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F17%3A43892955" target="_blank" >RIV/44555601:13430/17:43892955 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.csm-praha.cz/userfiles/Dokumenty/Sbornk%20pspvk%20-%20VI%20%20konference_fin_k%20zaven.pdf" target="_blank" >http://www.csm-praha.cz/userfiles/Dokumenty/Sbornk%20pspvk%20-%20VI%20%20konference_fin_k%20zaven.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Třídní management v kontextu šociálních opor žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Čtvrtstoletí změn v české společnosti zasáhlo svými projevy i fungování škol a jejich managementu. Posun role školy v povinném vzdělávání v důsledku změn vnějšího prostředí se promítl i do požadavků na způsob práce třídního managementu. Jeho úspěšnost ? ve smyslu dosahování výchovně vzdělávacích cílů ? nelze sledovat mimo kontext sociálních opor žáků, tj. mimo jejich rodinné zázemí. Příspěvek otvírá řadu otázek souvisejících s efektivností třídního managementu v povinném vzdělávání a polemizuje o nástrojích, které má k dispozici.

  • Název v anglickém jazyce

    Class Management in the Context of Students´Social Supports

  • Popis výsledku anglicky

    The last quarter of the century of changes in Czech society has affected by means of its manifestations even the functioning of Czech schools. Due to the changes in the external environment, this shift of the role of school in compulsory education has been reflected in the requirements for the method of work of class management. Its success ? in terms of achieving the educational objectives ? cannot be monitored outside the context of students´ social supports. This contribution opens up a number of questions associated with the effectiveness of school management in compulsory education and argues about the tools it has at disposal.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální přístupy managementu vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7290-958-2

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    101-107

  • Název nakladatele

    CŠM Karlova Univerzita

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    CŠM Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy Praha

  • Datum konání akce

    21. 4. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku