Třídní management v kontextu šociálních opor žáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F17%3A43892955" target="_blank" >RIV/44555601:13430/17:43892955 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.csm-praha.cz/userfiles/Dokumenty/Sbornk%20pspvk%20-%20VI%20%20konference_fin_k%20zaven.pdf" target="_blank" >http://www.csm-praha.cz/userfiles/Dokumenty/Sbornk%20pspvk%20-%20VI%20%20konference_fin_k%20zaven.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Třídní management v kontextu šociálních opor žáků
Popis výsledku v původním jazyce
Čtvrtstoletí změn v české společnosti zasáhlo svými projevy i fungování škol a jejich managementu. Posun role školy v povinném vzdělávání v důsledku změn vnějšího prostředí se promítl i do požadavků na způsob práce třídního managementu. Jeho úspěšnost ? ve smyslu dosahování výchovně vzdělávacích cílů ? nelze sledovat mimo kontext sociálních opor žáků, tj. mimo jejich rodinné zázemí. Příspěvek otvírá řadu otázek souvisejících s efektivností třídního managementu v povinném vzdělávání a polemizuje o nástrojích, které má k dispozici.
Název v anglickém jazyce
Class Management in the Context of Students´Social Supports
Popis výsledku anglicky
The last quarter of the century of changes in Czech society has affected by means of its manifestations even the functioning of Czech schools. Due to the changes in the external environment, this shift of the role of school in compulsory education has been reflected in the requirements for the method of work of class management. Its success ? in terms of achieving the educational objectives ? cannot be monitored outside the context of students´ social supports. This contribution opens up a number of questions associated with the effectiveness of school management in compulsory education and argues about the tools it has at disposal.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální přístupy managementu vzdělávání
ISBN
978-80-7290-958-2
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
101-107
Název nakladatele
CŠM Karlova Univerzita
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
CŠM Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy Praha
Datum konání akce
21. 4. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—