Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

METHODS OF MULTIDIMENSIONAL ANALYSIS IN PEDAGOGICAL RESEARCH

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009364" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009364 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Methoden mehrdimensionaler analyse in pädagogischen forschung

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Eine gute Forschung muß sich notwendigerweise mit vielen Variablen befassen und auch um Findung und Bewertung der Beziehungen zwischen ihnen bemühen und somit zu Lösung eines Forschungsproblem beizutragen. Zum Beispiel in einer pädagogischen Forschung verkündigen wir ein pädagogisches Ergebnis selten nur mit Hilfe einer Variablen oder interessieren uns nur um ein Maß des Interventionsergebnis. Pädagogische Wirklichkeit hat gewöhnlich viele Dimensionen, dabei können wir aber nur einige davon messen. Trotzdem sollte nicht unser Streben sein Arbeit mit Daten einer oder zwei Variablen, sondern mit einer wesentlich reicheren Datenmatrix. Obwohl Methoden für die mehrdimensionale Analyse gibt es in einer durchgearbeiteten Form schon seit den dreißigen Jahrenvoriges Jahrhundert, mit einer breiteren Benutzung wurde erst nach Computereinführung und Erstellung geeigneter Programme (z.B. Statgraphics, SPSS, Statistica u.ä.) angefangen. Computer, in Bezug auf ihre Möglichkeiten, gleichzeitig zu ei

  • Název v anglickém jazyce

    METHODS OF MULTIDIMENSIONAL ANALYSIS IN PEDAGOGICAL RESEARCH

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with a possibilities of application the so-called confirmative factor analysis, cluster analysis and factor analysis in pedagogical research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXI. DIDMATTECH 2008 - 2nd part

  • ISBN

    978-963-9894-18-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    294

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Eszterházy Károly College

  • Místo vydání

    Eger

  • Místo konání akce

    Eger

  • Datum konání akce

    29. 10. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku