Poezie z pohledu adolescentních čtenářů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214463" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214463 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Poezie z pohledu adolescentních čtenářů
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá výzkumem recepce poezie u adolescentních čtenářů. Na rozdíl od řady výzkumů zaměřených na vnější okolnosti recepce bylo naším cílem zachycení čtenářského prožitku exaktní statistickou metodou, doplněnou o volné myšlenkové reflexe respondentů, a využití získaných výsledků v pedagogické praxi v rámci literární výchovy na středních a základních školách.
Název v anglickém jazyce
Potry from the Perspective of Adolescent Readers
Popis výsledku anglicky
This article is concerned with research on the reception of poetry amongst adolescent readers. Unlike a number of other research projects aimed at the external aspects of reception, the intention here was to discover and describe readers' experiences bymeans of an exact statistical method in comnination with the expressed thougts of the respondents, and then to use these results in the teaching of literature at primary and secondary schools.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Česká literatura
ISSN
0009-0468
e-ISSN
—
Svazek periodika
58
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—