POSTOJE STUDENTŮ VYSOKÝCH ŠKOL K E-LEARNINGU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214535" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214535 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
POSTOJE STUDENTŮ VYSOKÝCH ŠKOL K E-LEARNINGU
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje názory a postoje studentů vysokých škol na problematiku využití e-learningu, jako jedné z moderních metod jejich vzdělávání v rámci pregraduálního studia. Prezentuje průběh a výsledky výzkumného šetření, které probíhalo v letech 2005až 2009.
Název v anglickém jazyce
POSITION UNIVERSITY STUDENTS TO E-LEARNING
Popis výsledku anglicky
The paper presents the views and attitudes of university students on issues of e-learning as one of modern methods of education in undergraduate studies. Presents the progress and results of an investigation, which ran from 2005 to 2009.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy ve vzdělávání 2010. Informační technologie a technické vzdělávání. Díl II.
ISBN
978-80-87224-09-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
ALTYN, s.r.o.
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
PdFUP Olomouc
Datum konání akce
24. 6. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—