ŽELVÍ GRAFIKA VE VZDĚLÁVÁNÍ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214536" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214536 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ŽELVÍ GRAFIKA VE VZDĚLÁVÁNÍ
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá významem, tříděním a využitím rekurzivních algoritmů ve vzdělávání, se zaměřením na želví grafiku. Vysvětluje, z jakých částí se rekurzivní algoritmus skládá a zamýšlí se nad jeho využitím ze současného pohledu vzdělávání. Zdůrazňuje výběr rekurzivních algoritmů z hlediska odborné náročnosti a rozvoje abstraktního myšlení u žáků nižšího sekundárního vzdělávání. Seznamuje čtenáře s klady a zápory jednotlivých algoritmů. V závěru polemizuje nad využitím programovacího jazyka Visual Basic6 jako tématu výuky nižšího sekundárního vzdělávání a jeho možnostmi integrace do RVP.
Název v anglickém jazyce
TURTLE GEOMETRY IN EDUCATI
Popis výsledku anglicky
The article deals with the significance creation, classification, and use recursion algorithms in education, especially turtle geometry. The origins of the parts are explained, notion recursion algorithms, and use in the contemporary time are remembered.The choice of recursion algorithms is emphasized from the field of expert demands and expansion of abstract thinking in pupils the lower secondary school. It pontificate readers with plus and minus common algorithms. At the end, it discusses about the future use of Microsoft Visual Basic 6 in the lower secondary education and potential usage in program RVP.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy ve vzdělávání 2010. Informační technologie a technické vzdělávání. Díl II.
ISBN
978-80-87224-09-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
ALTYN, s.r.o.
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
PdFUP Olomouc
Datum konání akce
24. 6. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—