Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ŽELVÍ GRAFIKA VE VZDĚLÁVÁNÍ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214536" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214536 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ŽELVÍ GRAFIKA VE VZDĚLÁVÁNÍ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá významem, tříděním a využitím rekurzivních algoritmů ve vzdělávání, se zaměřením na želví grafiku. Vysvětluje, z jakých částí se rekurzivní algoritmus skládá a zamýšlí se nad jeho využitím ze současného pohledu vzdělávání. Zdůrazňuje výběr rekurzivních algoritmů z hlediska odborné náročnosti a rozvoje abstraktního myšlení u žáků nižšího sekundárního vzdělávání. Seznamuje čtenáře s klady a zápory jednotlivých algoritmů. V závěru polemizuje nad využitím programovacího jazyka Visual Basic6 jako tématu výuky nižšího sekundárního vzdělávání a jeho možnostmi integrace do RVP.

  • Název v anglickém jazyce

    TURTLE GEOMETRY IN EDUCATI

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the significance creation, classification, and use recursion algorithms in education, especially turtle geometry. The origins of the parts are explained, notion recursion algorithms, and use in the contemporary time are remembered.The choice of recursion algorithms is emphasized from the field of expert demands and expansion of abstract thinking in pupils the lower secondary school. It pontificate readers with plus and minus common algorithms. At the end, it discusses about the future use of Microsoft Visual Basic 6 in the lower secondary education and potential usage in program RVP.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy ve vzdělávání 2010. Informační technologie a technické vzdělávání. Díl II.

  • ISBN

    978-80-87224-09-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    ALTYN, s.r.o.

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    PdFUP Olomouc

  • Datum konání akce

    24. 6. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku