Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Technologie evoluce - komplexnost stavu výuky technických předmětů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214552" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214552 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Technologie evoluce - komplexnost stavu výuky technických předmětů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Začlenění hodnocení techniky do výuky technických předmětů je podmínkou komplexnosti výuky. Označení komplexnost vyjadřuje úplnost, tedy to, že vzdělávacími výsledky naplňuje výuka své poslání v plném rozsahu. Komplexnost souvisí s integrací výsledků vzdělávání. Ve stati jsou rozpracovány hlavní přístupy k začlenění hodnocení techniky do výuky technických předmětů. Problematika je demonstrována na příkladu výuky zaměřené na spalování komunálního odpadu.

  • Název v anglickém jazyce

    Techniques Evaluation - Comlexity Condition in Technical Subjects Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The encorporation of techniques evaluation into the technical subjects teaching represents the complexity condition for their teaching. The term 'complexity' represents completeness, which means that through educational results the education fulfills itsrole in full. The complexity is associated with the integration of educational results. The article elaborates main approaches to the encorporation of techniques evaluation into the technical subjects teaching. The problematics is demonstrated on the example of the instruction aimed at the municipal waste combustion.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-6805

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    114

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus