Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Use of pedagogical-psychological diagnosis before the child's school admission - pedagogical and psychological aspects of children's maturity for school as bases of a research plan

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10222108" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10222108 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Use of pedagogical-psychological diagnosis before the child's school admission - pedagogical and psychological aspects of children's maturity for school as bases of a research plan

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with anomalies of the childs development the child enters school and the child's readiness for school. It delivers information on a research project, where the project' aim is to obtain a solid overview of the readiness quality of pre-school-age children for entering school. The authors present the first intersting information collected from their research study.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of pedagogical-psychological diagnosis before the child's school admission - pedagogical and psychological aspects of children's maturity for school as bases of a research plan

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with anomalies of the childs development the child enters school and the child's readiness for school. It delivers information on a research project, where the project' aim is to obtain a solid overview of the readiness quality of pre-school-age children for entering school. The authors present the first intersting information collected from their research study.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0206" target="_blank" >GA406/09/0206: Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v pojetí současného kurikula a z pohledu komparace ve vybraných zemích EU</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Buletin Stiintific

  • ISSN

    1842-9289

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    IV

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    RO - Rumunsko

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    29-38

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus