SCHOOL READINESS IN THE CONTEXT OF THE PRESCHOOL
Popis výsledku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
SCHOOL READINESS IN THE CONTEXT OF THE PRESCHOOL
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with anomalies of the child's development before the child enters school and the child's readiness for school. It delivers information on a research project, where the project's aim is to obtain a solid overview of the readiness quality of pre-school-age children for entering the school. The authors present the first interesting information gained from their research study.
Název v anglickém jazyce
SCHOOL READINESS IN THE CONTEXT OF THE PRESCHOOL
Popis výsledku anglicky
The paper deals with anomalies of the child's development before the child enters school and the child's readiness for school. It delivers information on a research project, where the project's aim is to obtain a solid overview of the readiness quality of pre-school-age children for entering the school. The authors present the first interesting information gained from their research study.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sapere Aude 2011- evropské a české vzdělávání
ISBN
978-80-904877-2-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
466-478
Název nakladatele
MAGNANIMITAS
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
21. 3. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—
Základní informace
Druh výsledku
D - Stať ve sborníku
CEP
AM - Pedagogika a školství
Rok uplatnění
2011