Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Představení projetu: Diagnostická kompetence předškolních pedagogů jako prostředek intervence odkladů školní docházky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33147214" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33147214 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Představení projetu: Diagnostická kompetence předškolních pedagogů jako prostředek intervence odkladů školní docházky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zahájení povinné školní docházky představuje klíčové období v životě dítěte. Dítě se dostává do zcela nových rolí, s nimiž souvisí nové situace a úkoly. Má-li dítě roli školáka zvládnout bez větších problémů, je třeba, aby bylo na školu připravené. V posledním desetiletí se stále setkáváme s vysokou četností odkladů povinné školní docházky, tím se dostává daná problematika nejenom do pozornosti odborníků, ale i Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky. Předkladatelé projektu přímo navazují na výsledky výzkumu realizovaného v rámci projektu GA ČR hl. řešitelky Evy Šmelové Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v kontextu současného kurikula. (2009 - 2012). Výzkum ukázal mimo jiné i možnosti řešení dané problematiky, jednou z nich je zaměření se na včasnou pedagogickou diagnostiku v podmínkách mateřské školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Presentation of the Project: Diagnostics Competence of pre-primary Teachers as the Means of Postponement of compulsory School Attendance Intervention

  • Popis výsledku anglicky

    The beginning of the compulsory school attendance is an important period in a child's life. The child gets into an entirely new roles; related to new situations and tasks. If the child has to managed the role of pupil without major problems, he or she will have to be ripe and ready for education. In the last decade, we still encounter a high frequency of postponements of compulsory schooling, this leads to the situation of the attention of not only experts, but also the Ministry of Education. Promotersof the project directly follow the results of research carried out within the project GA CZ of main researcher Eva Šmelová Readiness of children to compulsory school attendance in the context of current curriculum (2009 - 2012). Research had shown the possibility of solving the issue, one of them is the focus on early pedagogical diagnostics in nursery school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Konferenční DVD

  • ISBN

    978-80-244-3777-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    "Neuvedeno"

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    20. 5. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku