Logopedická kazuistika
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10222133" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10222133 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Logopedická kazuistika
Popis výsledku v původním jazyce
Obsahem článku je případová studie děvčete předškolního věku s narušením komunikační schopnosti. První část příspěvku obsahuje některé údaje osobní a rodinné anamnézy, druhá část seznamuje s výsledky kontrolního logopedického vyšetření dívky.
Název v anglickém jazyce
Logopedics Case Study
Popis výsledku anglicky
The article is about case study of a preschool girl with speech and language disorder. In the centre of our interest there are some data about personal and family anamnesis in the first part of the article. The second part of the article give us the results from the speech and language pathology examination of the girl.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E-Pedagogium
ISSN
1213-7499
e-ISSN
—
Svazek periodika
2010
Číslo periodika v rámci svazku
2. mimoř.
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
252-259
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—