ICT vzdělávání učitelů základních a středních škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10223393" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10223393 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ICT vzdělávání učitelů základních a středních škol
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je zaměřen na analýzu výsledků výzkumu ICT kompetencí pedagogických pracovníků základních a středních škol a možností jejich vzdělávání po zániku systematické vládní koncepce ICT vzdělávání učitelů.
Název v anglickém jazyce
ICT Education the Teachers of elementary and secondary schools
Popis výsledku anglicky
The article is focused on analysis of research results the ICT competences of pedagogical workers at elementary and secondary school and possibilities of their education after the finishing of goverment ICT education of teachers.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Svazek periodika
2010
Číslo periodika v rámci svazku
III
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
73-88
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—