Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Model of the teacher development with re-spect to the level of ICT implementation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A33118891" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:33118891 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Model of the teacher development with re-spect to the level of ICT implementation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution deals with preliminary results of Attitudes towards Computer Assistant Teaching (abbr. as "ATCAT") research into the issue of educational implementation of ICT tools in the primary school context. In this respect, I focus on primary mathematics. The model of teacher development with respect to the level of ICT implementation (the ACOT research) is given as a theoretical base of the presented classification of teachers according to their attitudes to utilising computers when teaching primary mathematics.

  • Název v anglickém jazyce

    Model of the teacher development with re-spect to the level of ICT implementation

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with preliminary results of Attitudes towards Computer Assistant Teaching (abbr. as "ATCAT") research into the issue of educational implementation of ICT tools in the primary school context. In this respect, I focus on primary mathematics. The model of teacher development with respect to the level of ICT implementation (the ACOT research) is given as a theoretical base of the presented classification of teachers according to their attitudes to utilising computers when teaching primary mathematics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MATEMATIKA 4

  • ISBN

    978-80-244-2511-5

  • ISSN

    0862-9765

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    308-312

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    28. 4. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku