Model of the teacher development with re-spect to the level of ICT implementation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A33118891" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:33118891 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Model of the teacher development with re-spect to the level of ICT implementation
Popis výsledku v původním jazyce
The contribution deals with preliminary results of Attitudes towards Computer Assistant Teaching (abbr. as "ATCAT") research into the issue of educational implementation of ICT tools in the primary school context. In this respect, I focus on primary mathematics. The model of teacher development with respect to the level of ICT implementation (the ACOT research) is given as a theoretical base of the presented classification of teachers according to their attitudes to utilising computers when teaching primary mathematics.
Název v anglickém jazyce
Model of the teacher development with re-spect to the level of ICT implementation
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with preliminary results of Attitudes towards Computer Assistant Teaching (abbr. as "ATCAT") research into the issue of educational implementation of ICT tools in the primary school context. In this respect, I focus on primary mathematics. The model of teacher development with respect to the level of ICT implementation (the ACOT research) is given as a theoretical base of the presented classification of teachers according to their attitudes to utilising computers when teaching primary mathematics.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MATEMATIKA 4
ISBN
978-80-244-2511-5
ISSN
0862-9765
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
308-312
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
28. 4. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—