Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Typologie učitelů vzhledem k jejich postojům k využití počítače ve výuce primární matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F07%3A00003815" target="_blank" >RIV/61989592:15410/07:00003815 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Typologie učitelů vzhledem k jejich postojům k využití počítače ve výuce primární matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je věnován dílčím výsledkům výzkumu ATCAT (Attitudes towards Computer Assistant Teaching) zaměřeného na problematiku edukační implementace prostředků ICT v prostředí primární školy, konkrétně primární matematiky. Model rozvoje učitele vzhledemk míře implementace ICT je představen jako teoretické východisko sestavené typologie učitelů vzhledem k jejich postojům k využití počítače ve výuce primární matematiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher Typology regarding to their Attitudes towards Computer Primary Math Assistant Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Contribution contents are the partial results of the ATCAT research that was intent on education ICT primary math implementation. The model of gange degree of teacher ICT diffusion was the teoretical frame of the teacher typology regarding to their attitudes towards computer primary math assistant teaching

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/2E06029" target="_blank" >2E06029: Výzkum nových metod soutěží tvořivosti mládeže zaměřených na motivaci pro vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7043-548-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    245

  • Strana od-do

    186-190

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku