Typologie učitelů vzhledem k jejich postojům k využití počítače ve výuce primární matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F07%3A00003815" target="_blank" >RIV/61989592:15410/07:00003815 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Typologie učitelů vzhledem k jejich postojům k využití počítače ve výuce primární matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je věnován dílčím výsledkům výzkumu ATCAT (Attitudes towards Computer Assistant Teaching) zaměřeného na problematiku edukační implementace prostředků ICT v prostředí primární školy, konkrétně primární matematiky. Model rozvoje učitele vzhledemk míře implementace ICT je představen jako teoretické východisko sestavené typologie učitelů vzhledem k jejich postojům k využití počítače ve výuce primární matematiky.
Název v anglickém jazyce
Teacher Typology regarding to their Attitudes towards Computer Primary Math Assistant Teaching
Popis výsledku anglicky
Contribution contents are the partial results of the ATCAT research that was intent on education ICT primary math implementation. The model of gange degree of teacher ICT diffusion was the teoretical frame of the teacher typology regarding to their attitudes towards computer primary math assistant teaching
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/2E06029" target="_blank" >2E06029: Výzkum nových metod soutěží tvořivosti mládeže zaměřených na motivaci pro vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání
ISBN
978-80-7043-548-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
245
Strana od-do
186-190
Název nakladatele
Západočeská univerzita
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—