Typologie učitelů primární školy vzhledem k edukační implementaci ICT
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F07%3A00003816" target="_blank" >RIV/61989592:15410/07:00003816 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Typologie učitelů primární školy vzhledem k edukační implementaci ICT
Popis výsledku v původním jazyce
Model rozvoje učitele vzhledem k míře implementace ICT je představen jako teoretické východisko sestavené typologie učitelů vzhledem k jejich postojům k využití počítače ve výuce primární matematiky. Příspěvek je věnován dílčím výsledkům výzkumu ATCAT (Attitudes towards Computer Assistant Teaching) zaměřeného na problematiku edukační implementace prostředků ICT v prostředí primární školy, konkrétně primární matematiky.
Název v anglickém jazyce
Primary Teacher Typology regarding to their Attitudes towards ICT Educational Implementation
Popis výsledku anglicky
The model of gange degree of teacher ICT diffusion was the teoretical frame of the teacher typology regarding to their attitudes towards computer primary math assistant teaching.Contribution contents are the partial results of the ATCAT research that wasintent on education ICT primary math implementation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/2E06029" target="_blank" >2E06029: Výzkum nových metod soutěží tvořivosti mládeže zaměřených na motivaci pro vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XXV. International Colloquium on the Management of Educational Process
ISBN
978-80-7231-228-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
89
Strana od-do
48
Název nakladatele
Univerzita obrany
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—