Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Typologie učitelů primární školy vzhledem k edukační implementaci ICT

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F07%3A00003816" target="_blank" >RIV/61989592:15410/07:00003816 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Typologie učitelů primární školy vzhledem k edukační implementaci ICT

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Model rozvoje učitele vzhledem k míře implementace ICT je představen jako teoretické východisko sestavené typologie učitelů vzhledem k jejich postojům k využití počítače ve výuce primární matematiky. Příspěvek je věnován dílčím výsledkům výzkumu ATCAT (Attitudes towards Computer Assistant Teaching) zaměřeného na problematiku edukační implementace prostředků ICT v prostředí primární školy, konkrétně primární matematiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Primary Teacher Typology regarding to their Attitudes towards ICT Educational Implementation

  • Popis výsledku anglicky

    The model of gange degree of teacher ICT diffusion was the teoretical frame of the teacher typology regarding to their attitudes towards computer primary math assistant teaching.Contribution contents are the partial results of the ATCAT research that wasintent on education ICT primary math implementation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/2E06029" target="_blank" >2E06029: Výzkum nových metod soutěží tvořivosti mládeže zaměřených na motivaci pro vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXV. International Colloquium on the Management of Educational Process

  • ISBN

    978-80-7231-228-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    89

  • Strana od-do

    48

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku