Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Virtuální stavebnice v technickém vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A33144391" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:33144391 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Virtuální stavebnice v technickém vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na nový fenomén - Virtuální nástroje v podobě stavebnic. Ty jsou určitou počítačovou obdobou reálné stavebnice, vytvořenou speciálním programem buď v počítači nebo i např. flash animace na internetu. Nahradíme-li stavebnici počítačovým programem, dostaneme se do virtuálního světa, který je velmi blízký dnešním dětem a počítačovým hrám. Blízkost těchto fenoménů je vhodné využít právě pro zatraktivnění výuky a zaujmutí žáků, podnícení jejich tvořivosti a rozvoje technického myšlení.

  • Název v anglickém jazyce

    Virtual Kits in Technical Education

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on a new phenomenon - virtual instruments in the form of kits. You are a computer similar to a real bricks, created a special program in either computer or even animations as flesh on the internet. Replace the kit if the computer program, we get into the virtual world, which is very close to today's children and computer games. Proximity of these phenomena, it is appropriate to use just the attraction of learning and interest of students, stimulate their creativity and technical development thinking.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    569-572

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus