Virtuální stavebnice v technickém vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A33144391" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:33144391 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Virtuální stavebnice v technickém vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na nový fenomén - Virtuální nástroje v podobě stavebnic. Ty jsou určitou počítačovou obdobou reálné stavebnice, vytvořenou speciálním programem buď v počítači nebo i např. flash animace na internetu. Nahradíme-li stavebnici počítačovým programem, dostaneme se do virtuálního světa, který je velmi blízký dnešním dětem a počítačovým hrám. Blízkost těchto fenoménů je vhodné využít právě pro zatraktivnění výuky a zaujmutí žáků, podnícení jejich tvořivosti a rozvoje technického myšlení.
Název v anglickém jazyce
Virtual Kits in Technical Education
Popis výsledku anglicky
This paper focuses on a new phenomenon - virtual instruments in the form of kits. You are a computer similar to a real bricks, created a special program in either computer or even animations as flesh on the internet. Replace the kit if the computer program, we get into the virtual world, which is very close to today's children and computer games. Proximity of these phenomena, it is appropriate to use just the attraction of learning and interest of students, stimulate their creativity and technical development thinking.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
569-572
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—