Výuka čtení v elementární třídě v kontextu kurikulárních změn
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10222097" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10222097 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka čtení v elementární třídě v kontextu kurikulárních změn
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o proměnách školy v kontextu současné školské reformy. Jsou zde naznačena východiska pro reformu i odraz reformy do výuky čtení v elementární třídě základní školy. Metody i formy práce, prostřednictvím kterých žáci získávají čtenářskou gramotnost, jsou podpořeny i naplňováním klíčových kompetencí, které jsou nedílnou součástí zavádění nového kurikula. Využívání aktivizačních výukových metod, kterými je např. didaktická hra, se jeví při naplňování klíčových kompetencí a nového kurikula jako jeho nedílná součást.
Název v anglickém jazyce
Reading education at elementary school in the context of curricular changes
Popis výsledku anglicky
Th e paper describes the transformation of schools in the context of current educational reform. Th ere are implied basis for the reform and refl ection of the reform into the teaching reading at the fi rst class of primary school. Methods and forms of work, through which pupils acquire literacy, are supported by the fulfi llment of key competencies, which are an integral part of the implementation of the new curriculum. Th e use of activating teaching methods, which is a didactic game, appears in implementing the key competencies and the new curriculum as an integral part.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Příprava a realizace výukových materiálů pro podporu komunikační výchovy RVP ZV ve výuce českého jazyka a literatury na základních školách a víceletých gymnáziích
ISBN
978-80-244-2741-6
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
117-132
Počet stran knihy
324
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—