Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka čtení v elementární třídě v kontextu kurikulárních změn

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10222097" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10222097 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka čtení v elementární třídě v kontextu kurikulárních změn

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o proměnách školy v kontextu současné školské reformy. Jsou zde naznačena východiska pro reformu i odraz reformy do výuky čtení v elementární třídě základní školy. Metody i formy práce, prostřednictvím kterých žáci získávají čtenářskou gramotnost, jsou podpořeny i naplňováním klíčových kompetencí, které jsou nedílnou součástí zavádění nového kurikula. Využívání aktivizačních výukových metod, kterými je např. didaktická hra, se jeví při naplňování klíčových kompetencí a nového kurikula jako jeho nedílná součást.

  • Název v anglickém jazyce

    Reading education at elementary school in the context of curricular changes

  • Popis výsledku anglicky

    Th e paper describes the transformation of schools in the context of current educational reform. Th ere are implied basis for the reform and refl ection of the reform into the teaching reading at the fi rst class of primary school. Methods and forms of work, through which pupils acquire literacy, are supported by the fulfi llment of key competencies, which are an integral part of the implementation of the new curriculum. Th e use of activating teaching methods, which is a didactic game, appears in implementing the key competencies and the new curriculum as an integral part.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Příprava a realizace výukových materiálů pro podporu komunikační výchovy RVP ZV ve výuce českého jazyka a literatury na základních školách a víceletých gymnáziích

  • ISBN

    978-80-244-2741-6

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    117-132

  • Počet stran knihy

    324

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly