Pedagogická diagnostika
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223695" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223695 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pedagogická diagnostika
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace obsahuje historický vývoj pedagogické diagnostiky v evropském kontextu včetně vývoje v českých a slovenských podmínkách. Zabývá se diagnostickými kompetencemi učitelů, determinanty vývoje žáků a uvádí přehled základních diagnostických metod. Zahrnuje také návrh modelu výuky pedagogické diagnostiky v přípravném a dalším vzdělávání učitelů.
Název v anglickém jazyce
Educational diagnosis
Popis výsledku anglicky
The publication contains historical development of educational diagnosis in a European context, including developments in the Czech and Slovak conditions. It deals with diagnostic competence of teachers, pupils and the determinants of development provides an overview of basic diagnostic methods. It also includes model design education educational diagnosis and in pre -service teacher education .
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-904822-3-4
Počet stran knihy
190
Název nakladatele
Jiří Musil - PVP
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—