Smíšený design ve výzkumu recepce poezie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33118073" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33118073 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Smíšený design ve výzkumu recepce poezie
Popis výsledku v původním jazyce
Studie představuje letos zahájený tříletý výzkumný projekt (GAČR), zaměřený na zkoumání recepce poezie a na možnosti jejího ovlivňování. Objasníme cíle, design a jednotlivé fáze výzkumu. Přitom se zaměříme na první průběžné výsledky longitudinální částiprojektu, které vycházejí z reflexí participujících učitelů i žáků. Kvantitativní metody sběru dat vytvářejí základní rámec a jsou doplněny metodami kvalitativními.
Název v anglickém jazyce
Mixed methods design in the research of the reception of poetry
Popis výsledku anglicky
This study introduces a three-year research project (GA CR) which started this year. It is aimed at the research of the reception of poetry and possible ways how to influence it. It provides the explanation of the goal, design and separate stages of theproject. The first and current results of the longitudinal part of the project are presented which are based on both the participating teachers' and students' reflection. The basis is formed by quantitative methods of data collection which are supplemented by qualitative methods.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F0594" target="_blank" >GAP407/11/0594: Výzkum recepce poezie u pubescentních a adolescentních čtenářů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Smíšený design v pedagogickém výzkumu
ISBN
978-80-210-5774-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
"446 ? 450"
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
5. 9. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—