Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovační podněty k pregraduální přípravě pro všeobecné technické vzdělávání z hlediska současné modifikace školského systému.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33118491" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33118491 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15410/11:10222131

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inovační podněty k pregraduální přípravě pro všeobecné technické vzdělávání z hlediska současné modifikace školského systému.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek sleduje záměry současného vzdělávání v souvislosti s prioritními i standardními úkoly všeobecné technické a informační výchovy spojenými zejména s otázkami pregraduální přípravy budoucích učitelů technické a informační výchovy v současném vysokoškolském studiu v České republice. Problematika vychází také z komparace jak vysokoškolského studia, tak kurikulárních materiálů výuky na základních školách.

  • Název v anglickém jazyce

    SUGGESTIONS TO INNOVATIVE TRAINING FOR UNDERGRADUATE GENERAL TECHNICAL EDUCATION IN TERMS OF THE CURRENT EDUCATION SYSTEM MODIFICATION

  • Popis výsledku anglicky

    The article talks of the current education projects related to priority the standard tasks of a general technical education and information related in particular issues in the undergraduate training of future teachers of technical education and information in contemporary higher education in the Czech Republic. The issue is also based in comparison to higher education, teaching materials and curriculum in elementary schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy ve vzdělávání

  • ISBN

    978-80-86768-34-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    202-205

  • Název nakladatele

    Gevak

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    23. 6. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku