Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úloha vysokoškolského učitele při utváření a rozvoji kompetencí budoucích učitelů matematiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33138464" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33138464 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úloha vysokoškolského učitele při utváření a rozvoji kompetencí budoucích učitelů matematiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku se zabývám úlohou vysokoškolského učitele při utváření a rozvoji kompetencí budoucích učitelů matematiky. Studium matematiky vede k rozvoji logického myšlení a k rozvoji jednotlivých klíčových kompetencí, zejména kompetence k řešení problémů.Klíčové kompetence jsou závaznými výstupy v procesu vzdělávání a mají vliv na formování odborných a osobnostních kvalit absolventa vysoké školy.

  • Název v anglickém jazyce

    The University Teacher's Role in Competency Formation and Competency Developing of Future Math Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with role of university math teacher in competency formation and competency developing of future math teachers. The math study contributes to developing of logical thinking and to developing of particular key competencies, especially to problem solving. We consider key competencies like obligatory output in educational process and they have big influence on formation of skilful and personal quality of university graduate.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogica Actualis III. Roly vysokoškolského učiteľa v procese vzdelávania

  • ISBN

    978-80-8105-373-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    267

  • Strana od-do

    27-32

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    8. 12. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku