Úloha vysokoškolského učitele při utváření a rozvoji kompetencí budoucích učitelů matematiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33138464" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33138464 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Úloha vysokoškolského učitele při utváření a rozvoji kompetencí budoucích učitelů matematiky
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku se zabývám úlohou vysokoškolského učitele při utváření a rozvoji kompetencí budoucích učitelů matematiky. Studium matematiky vede k rozvoji logického myšlení a k rozvoji jednotlivých klíčových kompetencí, zejména kompetence k řešení problémů.Klíčové kompetence jsou závaznými výstupy v procesu vzdělávání a mají vliv na formování odborných a osobnostních kvalit absolventa vysoké školy.
Název v anglickém jazyce
The University Teacher's Role in Competency Formation and Competency Developing of Future Math Teachers
Popis výsledku anglicky
The paper deals with role of university math teacher in competency formation and competency developing of future math teachers. The math study contributes to developing of logical thinking and to developing of particular key competencies, especially to problem solving. We consider key competencies like obligatory output in educational process and they have big influence on formation of skilful and personal quality of university graduate.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogica Actualis III. Roly vysokoškolského učiteľa v procese vzdelávania
ISBN
978-80-8105-373-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
267
Strana od-do
27-32
Název nakladatele
Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
8. 12. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—