Příprava učitele na výuku sexuální výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33139361" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33139361 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Příprava učitele na výuku sexuální výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na učitele ZŠ a jejich přípravu na výuku sexuální výchovy. Popisuje sexuální výchovu jako neodmyslitelnou součást vyučování, kromě toho se zabývá metodami a prostředky, které učitel během své výuky využívá. Výsledky příspěvku se stanou součástí výzkumu v rámci Studentské grantové soutěže na Pedagogické fakultě UP v Olomouci zabývajícího se analýzou implementace sexuální výchovy do výuky na ZŠ. Výzkumnou metodou je zvoleno dotazníkové šetření zaměřené na učitele prvního stupně základních škol. Výzkumné šetření se bude provádět na základních školách ve Zlínském a Olomouckém kraji.
Název v anglickém jazyce
The teacher preparation for sex education teaching
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on elementary school teachers and their preparation for Sex Education teaching. It describes Sex Education as an integral part of teaching, in addition it deals with the methods and means that the teacher uses in his teaching. The results are also becoming part of the Research for Student Grant Competition at the Pedagogical Faculty of Palacky University in Olomouc, analyzing the implementation of Sex Education into teaching at primary school. As a research method is selected survey focusing on teachers at first grade of elementary schools. The survey will be implemented at elementary schools in Zlín and Olomouc regions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
ISBN
978-80-210-5774-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
421-428
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
5. 9. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—