Elektrotechnické stavebnice ve výuce na 2. stupni ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33119531" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33119531 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Elektrotechnické stavebnice ve výuce na 2. stupni ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Dnešní školský systém se na základních školách orientuje na co nejlepší vybavenost informačními technologiemi. Zatímco na rukodělné práce či praktické činnosti, kde se mohou stavebnice využívat, se již takový zřetel nebere. V tomto článku se zaměřujeme na stav výuky technicky orientovaných předmětů a na výuku praktických činností, kde se na většině škol technické stavebnice používají. V tomto článku bude uveden průzkum několika škol v Olomouckém kraji, kde se stavebnice někdy používaly, nebo stále používají. Bude zde prezentován stav výuky s technickými stavebnicemi také v předmětu Fyzika. V článku se také zaměřujeme na vlastnosti některých stavebnic, jejich efektivnost ve výuce a nutnost jejich užití v technicky zaměřených předmětech.
Název v anglickém jazyce
Technical Construction Kit in Basic Education
Popis výsledku anglicky
Today's education system at elementary schools focused more on the best equipment of information technology then another things. On the craftsmanship and practical activities , where we can the technical construction kit use, has been such an account does not. In this article we focus on the status of teaching technically oriented subjects and practical activities, where teachers in most schools use technical construction kit. In this article will be presented the survey at several schools in the Olomouc region, where the construction kit ever used or still use. There it will be presented status of teaching with construction kit, in subject of physics too. It will be pointed out some features of construction kit, their effectiveness in teaching and level of need for their use in a technically oriented subjects.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Technológie vzdelávania v príprave učiteľov prírodovedných a technických predmetov
ISBN
978-80-555-0438-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
107-112
Název nakladatele
Prešovská univerzita
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Prešov, Slovensko
Datum konání akce
24. 11. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—