Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Otázka využití elektrotechnických stavebnic ve výuce na ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139793" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139793 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Otázka využití elektrotechnických stavebnic ve výuce na ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Otázka využití elektrotechnických stavebnic ve výuce na ZŠ, jejich potřebnosti ve výuce a také, jak efektivní je jejich použití při výuce technicky orientovaných předmětů. V článku se zaměříme na oblíbenost stavebnic mezi žáky a také na bezpečnostní aspekty použití těchto učebních pomůcek ve výuce na 2. Stupni ZŠ. Na závěr rozebereme otázku, zdali je vůbec potřebné stavebnice ve výuce použít, jaké výhody, nevýhody a rizika může práce s nimi přinést.

  • Název v anglickém jazyce

    The question of the use of electrical construction kits in teaching at primary school

  • Popis výsledku anglicky

    The question of the use of electrical construction kits in teaching at primary school, their necessity in the teaching and how effectiveness is their use in teaching technically oriented subjects. The article will focus on their popularity among studentsand also the safety aspects of using these teaching aids in teaching at the 2nd Primary school. Finally we analyze the question, of whether it is ever necessary to use the construction kits in education and which advantages, disadvantages and risks of working with them can bring.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů 2011

  • ISBN

    978-80-87533-03-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    712-718

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 12. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku