Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj technického a přírodovědného myšlení žáků na základní škole prostřednictvím konstrukčních stavebnic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F18%3A50015216" target="_blank" >RIV/62690094:18440/18:50015216 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj technického a přírodovědného myšlení žáků na základní škole prostřednictvím konstrukčních stavebnic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie nabízí čtenáři prostřednictvím modelů sestavených z konstrukčních stavebnic náměty pro rozvoj přírodovědného myšlení žáků. Náměty konstrukčních modelů vycházejí z autorčiných dlouholetých zkušeností jako učitelky na základní škole. Monografie se věnuje teoretickým východiskům vyžití konstrukčních stavebnic v učivu fyziky na základní škole. Monografie uvádí patnáct modelů vytvořených z konstrukčních stavebnic, které jsou podpůrným prostředkem pro výuku fyziky na druhém stupni základní školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of technical and science thinking of primary school’s pupils be means of construction kits

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph offers ideas for the development of science thinking of the pupils through models built in construction kits. The themes of the construction models are based on author&apos;s long-term experience as a primary school teacher. The monograph deals with theoretical approaches to the use of construction kits in primary school physics. The monograph presents fifteen models made from construction kits, which are a supportive means for teaching physics at the second stage of elementary school.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7435-717-6

  • Počet stran knihy

    150

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS knihy