Vnímání studia oboru u studentů učitelství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33138402" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33138402 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vnímání studia oboru u studentů učitelství
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka příspěvku předkládá ukázku dílčího výstupu z problematiky řešené v rámci Studentské grantové soutěže UP s názvem: "Zjišťování přístupu různých aktérů k předmětu Základy společenských věd na gymnáziích v České republice a odpovídajících předmětů na lyceích ve Francii." Za aktéry v tomto výstupu vybrala studenty oboru Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol. V úvodní části definuje samotnou aktuálnost předmětu Základy společenských věd,poté se vyjadřuje ke studiu zmíněného oboru na vysoké škole a uvádí dílčí výsledky šetření provedeného u studentů oboru pomocí rozhovoru a dotazníku.
Název v anglickém jazyce
The University Students of Pedagogy of Social Scoemces and Civics for Secondary School amd Grammar School
Popis výsledku anglicky
The author of the paper presents a sample issue dealt with in the Student Grant Competition UP, a project called: "Assessing the Approaches Look into the access of Different Participants to the Social Sciences at Grammar school in Czech Republic and at Lyceums in France." The participants selected by the author were university students of pedagogy of Social sciences and Civics for secondary school and grammar school. In the introduction topicality of the subject of social sciences are defined, in the following part the author describes the university program itself and presents the results obtained by the research via questionnaires and interviews.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů IX
ISBN
978-80-87533-03-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
224-235
Název nakladatele
Societas Scientiarum Olomucensis II.
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 12. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—