Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vnímání studia oboru u studentů učitelství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33138402" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33138402 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vnímání studia oboru u studentů učitelství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka příspěvku předkládá ukázku dílčího výstupu z problematiky řešené v rámci Studentské grantové soutěže UP s názvem: "Zjišťování přístupu různých aktérů k předmětu Základy společenských věd na gymnáziích v České republice a odpovídajících předmětů na lyceích ve Francii." Za aktéry v tomto výstupu vybrala studenty oboru Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol. V úvodní části definuje samotnou aktuálnost předmětu Základy společenských věd,poté se vyjadřuje ke studiu zmíněného oboru na vysoké škole a uvádí dílčí výsledky šetření provedeného u studentů oboru pomocí rozhovoru a dotazníku.

  • Název v anglickém jazyce

    The University Students of Pedagogy of Social Scoemces and Civics for Secondary School amd Grammar School

  • Popis výsledku anglicky

    The author of the paper presents a sample issue dealt with in the Student Grant Competition UP, a project called: "Assessing the Approaches Look into the access of Different Participants to the Social Sciences at Grammar school in Czech Republic and at Lyceums in France." The participants selected by the author were university students of pedagogy of Social sciences and Civics for secondary school and grammar school. In the introduction topicality of the subject of social sciences are defined, in the following part the author describes the university program itself and presents the results obtained by the research via questionnaires and interviews.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů IX

  • ISBN

    978-80-87533-03-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    224-235

  • Název nakladatele

    Societas Scientiarum Olomucensis II.

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 12. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku