Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

TEORIE UČENÍ A TECHNOLOGIE JAKO DETERMINANTY ROZVOJE DISTANČNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ A E-LEARNINGU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139320" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139320 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    TEORIE UČENÍ A TECHNOLOGIE JAKO DETERMINANTY ROZVOJE DISTANČNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ A E-LEARNINGU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Využití informačních a komunikačních technologií při vzdělávání na všech typech škol se v dnešní době stává samozřejmostí. Jednou z těchto technologií je e-learning, který pronikl do života téměř každé vysoké školy. Cesta k této formě vzdělávání nebyla snadná a předložená stať popisuje některé z nejdůležitějších etap vývoje distančního vzdělávání realizovaného formou e-learningu.

  • Název v anglickém jazyce

    LEARNING THEORIES AND TECHNOLOGY DEVELOPMENT AS DETERMINANTS OF DISTANCE EDUCATION AND E-LEARNING DEVELOPMENT

  • Popis výsledku anglicky

    The use of information and communication technologies in education at all types of schools is becoming commonplace today. One of these is e-learning, which has penetrated into the life of almost every high school. The way to the adoption of this form ofeducation has not been easy and the submitted essay describes some of the most important stages in the development of distance learning implemented in the form of e-learning.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F1306" target="_blank" >GAP407/11/1306: Evaluace vzdělávacích materiálů určených pro distanční vzdělávání a e-learning</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Merdia4u Magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    63-69

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus