Aktuální otázky čtenářské gramotnosti z pohledu českých učitelů.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139397" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139397 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aktuální otázky čtenářské gramotnosti z pohledu českých učitelů.
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o výzkumu čtenářské gramotnosti z pohledu českých vyučujících. Výzkum byl proveden u vyučujících obou stupňů základních škol v České republice. V příspěvku představíme dotazník a také to, jak vyučující na jednotlivé otázky odpovídali.
Název v anglickém jazyce
Current issues of reading literacy from the view of Czech teachers.
Popis výsledku anglicky
The article focuses on the research concerning reading literacy from the perspective of Czech teachers as a part of pre-research and dissertation, as well. The survey was carried out at all grades of primary schools throughout the Czech Republic. We introduce a questionnaire and also how the teachers answered to the questions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Rara Avis
ISBN
978-80-8105-403-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
83-89
Název nakladatele
Katedra slovenského jazyka a literatúry Filozofickej fakulty Univerzity sv. Cyrila a Metoda v roku 2012 v Trnave
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
25. 4. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—