Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza vzdělávacích potřeb studentů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139570" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139570 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza vzdělávacích potřeb studentů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V článku jsou prezentovány některé z výsledků dotazníkového šetření, jehož respondenty byli studenti Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Pedagogické fakultě UP v Olomouci. Dotazník byl jedním z nástrojů analýzy vzdělávacích potřeb studentů z hlediska jejich matematických a didaktických kompetencí. Dotazník obsahoval 20 tvrzení. Studenti měli vybrat na pětibodové škále, na základě svých osobních zkušeností, jaká úroveň uvedených dovedností (vědomostí) bude potřebná pro jejich budoucí praxi učitele matematikyprimární školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of the Students' Educational Needs

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents some of the results of an analysis of educational needs, which was carried out among students in the Primary school teacher training study programme at Palacky University Olomouc. An questionnaire, one of the analysis tools, comprised20 items (statements). The assessment was to be carried out by ticking one of the numbers on a 5-degree scale, on the basis of student's personal experiences. The students were asked to assess the usefulness of the given skills (knowledge) in their future occupation, i. e. that of a primary school teacher of mathematics.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Paedagogica, Mathematica

  • ISSN

    0862-9765

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    VIII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    31-35

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus