Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inspiration experiential teaching methods in a plane flow to humanize the teaching of physical education and sport

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139576" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139576 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Inšpirácie zážitkovej metodiky výučby v rovine flow pre humanizáciu výučby telesnej a športovej výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Súčasné výskumy dokumentujú rastúci nezáujem žiakov o pohybové aktivity. Jedno z riešení stavu ponúka orientácia TŠV na hry a s nimi spätý zážitok z pohybu. Hra sama osebe vo všeobecnosti má v sebe vysoký motivačný potenciál k pohybovým aktivitám a prostredníctvom hry môžeme dosiahnuť stav prúdenia flow. Článok informuje o niektorých výsledkoch výskumu ako jednotlivé aplikované typy vyučovacích hodín telesnej a športovej výchovy ("hravá", "súťažná", "tradičná") ovplyvňujú u žiakov hodnoty premenných flow, aká je kvalita zážitku flow v jednotlivých typoch vyučovacích hodín TŠV. V intenciách základného zamerania časopisu CIVILIA môžeme bezpochyby konštatovať, že požiadavka zážitkového vyučovania má reliabilitu aj pre odborovou didaktiku spoločenských vied.

  • Název v anglickém jazyce

    Inspiration experiential teaching methods in a plane flow to humanize the teaching of physical education and sport

  • Popis výsledku anglicky

    Contemporary resarches document an increasing disinterest of students for sports activities. One of the possible solutions could be the orientation of physical education classes towards games (play activities) and related experience. Generally, a game itself has a high motivational potential for sports activities and we can achieve the state of the flow through a game. This article informs about some of the results of research as applied to various types of lessons of physical education and sport (playful, competitive, traditional) affect pupils' values flow variables. This article informs what is the quality of the flow experience in different types of physical education lessons. The basic focus of the magazine intentions CIVILIA can surely say that experiential learning requirement is reliability for union didactics social sciences.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Civilia. Revue pro oborovou didaktiku společenských věd

  • ISSN

    1805-3963

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    38-44

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus