Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Čtenářské dovednosti žáků s lehkým mentálním postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139602" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139602 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Čtenářské dovednosti žáků s lehkým mentálním postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola prezentuje výsledky výzkumu, který analyzoval vzdělávací podmínky žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. Hodnotí úroveň čtenářské gramotnosti žáků s lehkým mentálním postižením na konci povinné školní docházky a na základě analýzy a interpretace získaných dat upozorňuje na nejzávažnější problémy, jež mohou negativně ovlivňovat další vzdělávání těchto žáků a jejich přechod ze školy do praktického života.

  • Název v anglickém jazyce

    Reading skills of students with mild mental disabilities

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents the results of a research which analyzed the educational environment of pupils and students with special educational needs. It evaluates the level of the literacy of students with mild mental disabilities at the end of their compulsory schooling and on the basis of an analysis and interpretation of the acquired data it points out the most serious problems that may negatively influence the further education of these pupils and their transition from school to practical life.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0386" target="_blank" >GA406/08/0386: Vzdělávací podmínky dětí, žáků a studnetů se speciálními vzdělávacími potřebami.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Čtenářská gramotnost a podpora jejího rozvoje ve škole

  • ISBN

    978-80-7290-579-9

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    90-113

  • Počet stran knihy

    212

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly