Čtenářské dovednosti žáků s lehkým mentálním postižením
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139602" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139602 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Čtenářské dovednosti žáků s lehkým mentálním postižením
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola prezentuje výsledky výzkumu, který analyzoval vzdělávací podmínky žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. Hodnotí úroveň čtenářské gramotnosti žáků s lehkým mentálním postižením na konci povinné školní docházky a na základě analýzy a interpretace získaných dat upozorňuje na nejzávažnější problémy, jež mohou negativně ovlivňovat další vzdělávání těchto žáků a jejich přechod ze školy do praktického života.
Název v anglickém jazyce
Reading skills of students with mild mental disabilities
Popis výsledku anglicky
The chapter presents the results of a research which analyzed the educational environment of pupils and students with special educational needs. It evaluates the level of the literacy of students with mild mental disabilities at the end of their compulsory schooling and on the basis of an analysis and interpretation of the acquired data it points out the most serious problems that may negatively influence the further education of these pupils and their transition from school to practical life.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0386" target="_blank" >GA406/08/0386: Vzdělávací podmínky dětí, žáků a studnetů se speciálními vzdělávacími potřebami.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Čtenářská gramotnost a podpora jejího rozvoje ve škole
ISBN
978-80-7290-579-9
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
90-113
Počet stran knihy
212
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—