Integrace anglického jazyka do výuky matematických předmětů na Katedře matematiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139827" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139827 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Integrace anglického jazyka do výuky matematických předmětů na Katedře matematiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci
Popis výsledku v původním jazyce
Výuka na Katedře matematiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci (PdF UP) je neustále přizpůsobována aktuálním vzdělávacím potřebám a trendům. Aby se naši absolventi mohli stát rovnoprávnými členy Evropské unie, musí být schopni prokázat svoji odbornost i v cizím jazyce. V evropském výchovně vzdělávacím kontextu je v posledních letech v popředí zájmu především potřeba zvyšování jazykové vzdělanosti. Jedním z nejnovějších inovativních přístupů v zavádění cizích jazyků do vzdělávacího procesu nejazykových předmětů je výuka označovaná termínem CLIL. Autoři příspěvku poukazují na zkušenosti s touto metodou výuky a na ESF projekty realizované na Katedře matematiky PdF UP v Olomouci zaměřené právě na podporu dvojjazyčné výuky a přípravu studijních materiálů z matematiky v anglickém jazyce.
Název v anglickém jazyce
Integration of English language in teaching mathematics at the Department of Mathematics at the Faculty of Education at Palacký University in Olomouc
Popis výsledku anglicky
The teaching at the Department of Mathematics at the Faculty of Education at Palacký University in Olomouc has been continually adjusted to the current educational needs and trends. So that our school leavers could be the European Union members with equal rights they must be able to show their professional skill in foreign language as well. In recent years to the fore of interest there is first of all the need of increases of language culture in the European educational context. The education called CLIL is one of the latest innovative approaches in implementing foreign languages to educational process of nonlanguage subjects. The authors of the contribution refer to the experience with this teaching method and inform on ESF projects realized on Department of Mathematics focused just to support bilingual education and preparation of study materials to mathematics in english language.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů II
ISBN
978-80-210-6148-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
144-151
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
14. 11. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—