Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrace anglického jazyka do výuky matematických předmětů na Katedře matematiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139827" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139827 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Integrace anglického jazyka do výuky matematických předmětů na Katedře matematiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výuka na Katedře matematiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci (PdF UP) je neustále přizpůsobována aktuálním vzdělávacím potřebám a trendům. Aby se naši absolventi mohli stát rovnoprávnými členy Evropské unie, musí být schopni prokázat svoji odbornost i v cizím jazyce. V evropském výchovně vzdělávacím kontextu je v posledních letech v popředí zájmu především potřeba zvyšování jazykové vzdělanosti. Jedním z nejnovějších inovativních přístupů v zavádění cizích jazyků do vzdělávacího procesu nejazykových předmětů je výuka označovaná termínem CLIL. Autoři příspěvku poukazují na zkušenosti s touto metodou výuky a na ESF projekty realizované na Katedře matematiky PdF UP v Olomouci zaměřené právě na podporu dvojjazyčné výuky a přípravu studijních materiálů z matematiky v anglickém jazyce.

  • Název v anglickém jazyce

    Integration of English language in teaching mathematics at the Department of Mathematics at the Faculty of Education at Palacký University in Olomouc

  • Popis výsledku anglicky

    The teaching at the Department of Mathematics at the Faculty of Education at Palacký University in Olomouc has been continually adjusted to the current educational needs and trends. So that our school leavers could be the European Union members with equal rights they must be able to show their professional skill in foreign language as well. In recent years to the fore of interest there is first of all the need of increases of language culture in the European educational context. The education called CLIL is one of the latest innovative approaches in implementing foreign languages to educational process of nonlanguage subjects. The authors of the contribution refer to the experience with this teaching method and inform on ESF projects realized on Department of Mathematics focused just to support bilingual education and preparation of study materials to mathematics in english language.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů II

  • ISBN

    978-80-210-6148-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    144-151

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    14. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku