Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Difficult learning tasks in biology curriculum

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139852" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139852 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Difficult learning tasks in biology curriculum

  • Popis výsledku v původním jazyce

    There were analysed 27 biology textbooks. Analyse was concentrated on number and position of tasks in text and diversity of difficult tasks. The highest diversity of difficult tasks was found in textbooks of the Fraus and SPN publishing companies.

  • Název v anglickém jazyce

    Difficult learning tasks in biology curriculum

  • Popis výsledku anglicky

    There were analysed 27 biology textbooks. Analyse was concentrated on number and position of tasks in text and diversity of difficult tasks. The highest diversity of difficult tasks was found in textbooks of the Fraus and SPN publishing companies.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    New Education Revue

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    30

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    30-44

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus