Difficult learning tasks in biology curriculum
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139852" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139852 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Difficult learning tasks in biology curriculum
Popis výsledku v původním jazyce
There were analysed 27 biology textbooks. Analyse was concentrated on number and position of tasks in text and diversity of difficult tasks. The highest diversity of difficult tasks was found in textbooks of the Fraus and SPN publishing companies.
Název v anglickém jazyce
Difficult learning tasks in biology curriculum
Popis výsledku anglicky
There were analysed 27 biology textbooks. Analyse was concentrated on number and position of tasks in text and diversity of difficult tasks. The highest diversity of difficult tasks was found in textbooks of the Fraus and SPN publishing companies.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
New Education Revue
ISSN
1732-6729
e-ISSN
—
Svazek periodika
30
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
30-44
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—