Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tutor a jeho možnosti při ovlivňování průběhu e-learningového kurzu s ohledem na úspěšnost ukončení studia - výsledky shlukové analýzy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33140025" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33140025 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tutor a jeho možnosti při ovlivňování průběhu e-learningového kurzu s ohledem na úspěšnost ukončení studia - výsledky shlukové analýzy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku jsou uvedeny hlavní výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno s cílem ověřit vliv tutorovy motivační činnosti na úspěšnost studentů e-learningového kurzu. Výsledky provedeného výzkumu, zpracovaného pomocí shlukové analýzy, jednoznačně ukazují pozitivní vliv tutora na průběh studia účastníků e-learningového kurzu a na jejich úspěšnost. Ukazuje se tak, že je nutné věnovat značnou pozornost přípravě kompetentních tutorů, kteří budou schopni e-learningovou výuku nejen efektivně realizovat, ale i řídit.

  • Název v anglickém jazyce

    The influence of the tutor on the course of teaching trajectory of an e-learning course with respect to completing and passing the course - results cluster analysis

  • Popis výsledku anglicky

    The report gives the main results of a research which was carried out with the aim to assess the influence of the tutor's motivating activities on students' successful completing and passing the e-learning course. The results of the research, performed using the cluster analysis, unequivocally confirm positive influence of the tutor on the course of the study trajectory of the students in the e-learning process and on their success. It becomes apparent that it is necessary to pay a great deal of attention to preparation of qualified tutors who will be able to control effectively the implementation of the e-learning process.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F1306" target="_blank" >GAP407/11/1306: Evaluace vzdělávacích materiálů určených pro distanční vzdělávání a e-learning</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ???????? ?????? ???????????? ???????????? ??????????? ? ??????????????????? ???????

  • ISSN

    2222-8624

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    175

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    UA - Ukrajina

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    304-311

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus