Tutor a jeho možnosti při ovlivňování průběhu e-learningového kurzu s ohledem na úspěšnost ukončení studia - výsledky shlukové analýzy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33140025" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33140025 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tutor a jeho možnosti při ovlivňování průběhu e-learningového kurzu s ohledem na úspěšnost ukončení studia - výsledky shlukové analýzy
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku jsou uvedeny hlavní výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno s cílem ověřit vliv tutorovy motivační činnosti na úspěšnost studentů e-learningového kurzu. Výsledky provedeného výzkumu, zpracovaného pomocí shlukové analýzy, jednoznačně ukazují pozitivní vliv tutora na průběh studia účastníků e-learningového kurzu a na jejich úspěšnost. Ukazuje se tak, že je nutné věnovat značnou pozornost přípravě kompetentních tutorů, kteří budou schopni e-learningovou výuku nejen efektivně realizovat, ale i řídit.
Název v anglickém jazyce
The influence of the tutor on the course of teaching trajectory of an e-learning course with respect to completing and passing the course - results cluster analysis
Popis výsledku anglicky
The report gives the main results of a research which was carried out with the aim to assess the influence of the tutor's motivating activities on students' successful completing and passing the e-learning course. The results of the research, performed using the cluster analysis, unequivocally confirm positive influence of the tutor on the course of the study trajectory of the students in the e-learning process and on their success. It becomes apparent that it is necessary to pay a great deal of attention to preparation of qualified tutors who will be able to control effectively the implementation of the e-learning process.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F1306" target="_blank" >GAP407/11/1306: Evaluace vzdělávacích materiálů určených pro distanční vzdělávání a e-learning</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
???????? ?????? ???????????? ???????????? ??????????? ? ??????????????????? ???????
ISSN
2222-8624
e-ISSN
—
Svazek periodika
175
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
UA - Ukrajina
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
304-311
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—