Assessment of Quality of Material Educational Tools for Technical Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33141364" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33141364 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.11.465" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.11.465</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.11.465" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2012.11.465</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Assessment of Quality of Material Educational Tools for Technical Education
Popis výsledku v původním jazyce
The article deals with issues related to quality assessment of material educational tools for technical education. In particular it focuses on the creation of an assessment system for educational tools for the realization of electrical circuits. In its first section the article presents research conclusions capturing the process of the creation of a quality assessment system for educational tools and its evaluation. The second section contains the proper tool for quality assessment of educational toolsthat consists of three successive levels.
Název v anglickém jazyce
Assessment of Quality of Material Educational Tools for Technical Education
Popis výsledku anglicky
The article deals with issues related to quality assessment of material educational tools for technical education. In particular it focuses on the creation of an assessment system for educational tools for the realization of electrical circuits. In its first section the article presents research conclusions capturing the process of the creation of a quality assessment system for educational tools and its evaluation. The second section contains the proper tool for quality assessment of educational toolsthat consists of three successive levels.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Procedia - Social and Behavioral Sciences
ISSN
1877-0428
e-ISSN
—
Svazek periodika
2012
Číslo periodika v rámci svazku
69, 24 December 2012
Stát vydavatele periodika
GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
"709?718"
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—