Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Assessment of Quality of Material Educational Tools for Technical Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33141364" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33141364 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.11.465" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.11.465</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.11.465" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2012.11.465</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Assessment of Quality of Material Educational Tools for Technical Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with issues related to quality assessment of material educational tools for technical education. In particular it focuses on the creation of an assessment system for educational tools for the realization of electrical circuits. In its first section the article presents research conclusions capturing the process of the creation of a quality assessment system for educational tools and its evaluation. The second section contains the proper tool for quality assessment of educational toolsthat consists of three successive levels.

  • Název v anglickém jazyce

    Assessment of Quality of Material Educational Tools for Technical Education

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with issues related to quality assessment of material educational tools for technical education. In particular it focuses on the creation of an assessment system for educational tools for the realization of electrical circuits. In its first section the article presents research conclusions capturing the process of the creation of a quality assessment system for educational tools and its evaluation. The second section contains the proper tool for quality assessment of educational toolsthat consists of three successive levels.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2012

  • Číslo periodika v rámci svazku

    69, 24 December 2012

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    "709?718"

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus