Metodika hodnocení kvality vysokých škol vzdělávajících učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F14%3A43924432" target="_blank" >RIV/49777513:23420/14:43924432 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68407700:21630/14:00227035
Výsledek na webu
<a href="http://kvalita.reformy-msmt.cz/vystupy-projektu?file=vloz_soubor&id=249&task=download" target="_blank" >http://kvalita.reformy-msmt.cz/vystupy-projektu?file=vloz_soubor&id=249&task=download</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodika hodnocení kvality vysokých škol vzdělávajících učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Předložený výstup klíčové subaktivity KA1B naplňuje cíl IPN Kvalita vytvořit návrh specifi ckých kritérií hodnocení kvality VŠVU a zapracovat je do systému hodnocení kvality. Zároveň dokládá oprávněnost stanovení tohoto cíle a potvrzuje, že systém hodnocení kvality ITV/VŠ lze doplnit či rozšířit o segmenty, které odpovídají specifi kům dané oblasti vzdělávání. Kritéria hodnocení kvality VŠVU představují jeden z důležitých prvků systému komplexního hodnocení kvality terciárního vzdělávání. Důsledné uplatňování tohoto systému může výrazně přispět k řešení zjištěných problémů a nedostatků v oblasti vzdělávání učitelů a v konečném důsledku i k řešení problémů a zvýšení kvality systému školství v České republice (viz podkapitola 1.2 Identifi kace a formulace základních problémů).
Název v anglickém jazyce
Methodology for Evaluating the Quality of Universities Which Educate Teachers
Popis výsledku anglicky
Presented output of key subactivity KA1B fulfills the objective to create a design specifi c criteria for evaluating the quality of university teacher education and to integrate them into the system of quality assessment. It also advocates setting of that objective and confirms that the quality assessment system may be supplemented or extended by segments that match the specifics of the field of education. Criteria for Evaluating the Quality of Universities Which EDUCATE teachers are one of the important elements of a comprehensive evaluation of the quality of tertiary education. Consistent application of this system can significantly contribute to solving the identified problems and gaps in teacher education. Ultimately, it can contribute to solving problems and improving the quality of education in the Czech Republic (see Section 1.2 Identification and formulation of basic problems).
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů