Vyučovací styl učitele Světa práce a jeho volba projektové výuky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33142173" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33142173 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vyučovací styl učitele Světa práce a jeho volba projektové výuky
Popis výsledku v původním jazyce
Stať pojednává o souvislosti vyučovacího stylu učitele tematického okruhu Svět práce a volby vyučovacích metod, zejména projektové metody. Výzkumným šetřením je zjištěn nesoulad mezi pozitivními názory učitelů a studentů učitelství technické a informačnívýchovy na realizaci projektové výuky a nízkým zastoupení projektové výuky zde. Jsou formulovány možné příčiny tohoto stavu.
Název v anglickém jazyce
TEACHING STYLE OF PROFESSION WORLD TEACHERS AND ITS CHOICE OF LEARNING PROJECT
Popis výsledku anglicky
The article discusses the context of the teaching style of profession world teachers and choice of teaching methods, especially project method. Researching survey is detected a discrepancy between the positive opinions of teachers and students of teaching technical education and information on realization of project teaching and the low representation of project teaching here. There are some possible causes of this condition.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of technology and information education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
2012
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
111-114
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—