Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zjišťování aktuálně vykonávaných profesních činností učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33142689" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33142689 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zjišťování aktuálně vykonávaných profesních činností učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek seznamuje se záměry řešeného výzkumu spadajícího do oblasti profesiografického šetření u středoškolských učitelů. Zjišťování skutečných aktivit učitelů je jedním ze zdrojů informací o stávajících vzdělávacích potřebách učitelů. Výsledky výzkumného šetření mohou být využity k revizi pregraduální přípravy, ale především k dalšímu profesnímu rozvoji středoškolských učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Detecting teachers' actuel real-life professional activities

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the intentions of solving research related to a professiographic survey among the secondary school teachers (ISCED 3A). Detecting teachers'actuel real-life professional activities is one of the information source about teachers'education needs. The results of research survey can be used for optimization of propaedeutic education of teachers, but also for lifelong learning of the secondary school teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Profesní rozvoj učitelů: sborník příspěvků z konference

  • ISBN

    978-80-7290-548-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    20-25

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    23. 4. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku