Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Assistive technologies for pupils with visual impairment based on information and communication technologies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143019" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143019 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Asistenčné technológie pre žiakov so zrakovým postihnutím na báze informačných a komunikačných technológií

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok popisuje problematiku asistenčných technológií v kontexte edukácie žiakov so zrakovým postihnutím. Okrem ich obecného vymedzenia podľa jednotlivých modelov sú podrobnejšie predstavené asistenčné technológií na báze informačných a komunikačnýchtechnológií. Výber vhodnej technológie determinuje žiak a jeho individuálne požiadavky, technologické zázemie edukačnej platformy a tiež funkčné mechanizmy vzdelávacieho systému. Cieľom pôsobenia sa tak stáva plnohodnotná participácia žiaka so zrakovým postihnutím v procese jeho vzdelávania.

  • Název v anglickém jazyce

    Assistive technologies for pupils with visual impairment based on information and communication technologies

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with the problem of assistive technologies in the educational context of pupils with visual impairment. In addition to their general definitions according each models, assistive technologies based on information and communication technologies are presented in more detail. Selection of appropriate technology determines a pupils' individual needs, technology platform of an education background and the functional mechanisms of the educational system. The aim of the activity becomes afull fledged participations of pupil with visual impairment in the learning process.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    21-25

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus