Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v kontextu současného kurikula

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143086" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143086 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v kontextu současného kurikula

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie seznamuje čtenáře s výsledky mezinárodního výzkumu, který byl zaměřen na aktuální problematiku v oblasti připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky. Hlubší analýza se vztahuje zejména k populaci českých dětí, ale do výzkumu se zapojily i spolupracující zahraniční vysokoškolské instituce (Slovensko, Slovinsko, Polsko). Jedná se o státy, v nichž prochází předškolní vzdělávání taktéž reformou, jako je tomu v ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    Readiness of children to compulsory school attendance in the context of current curriculum

  • Popis výsledku anglicky

    Monograph introduces the reader to the results of international research, which is focused on the current issues in the field of preparedness for children of compulsory school attendance. Deeper analysis applies in particular to the population of Czech children, but to engage in research and cooperating foreign higher education institutions (Slovakia, Slovenia , Poland). These are the states in which preschool education also undergoing reform as in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0206" target="_blank" >GA406/09/0206: Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v pojetí současného kurikula a z pohledu komparace ve vybraných zemích EU</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-3345-5

  • Počet stran knihy

    309

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy